02 december 2005

Fuck wanhoop

Wat heb je nu aan wanhoop? Technisch gezien zou ik me nu wanhopig moeten voelen, want Karo heeft een lief. Je moet weten dat zij en ik al een jaar of zo de afspraak hebben dat de ene pas gaat wanhopen op het vlak van relaties als de andere een lief vindt.

Fuck wanhoop. Ik voel me best goed in mijn vel nu. Oké, ik verlang wel naar affectie en vertrouwen en soulmate en meer van dat, maar dat verlangen bevindt zich niet langer op de voorgrond. Maar goed ook, want dat wil zeggen dat ik in mijn hoofd ook nog met andere dingen kan bezig zijn. Zoals het combineren van twee vrijwilligersjobs, een echte job, een bende zotte vrienden en een computerspel dat zich probeert op te dringen als verslaving.

Het leven is een trapezeact zonder vangnet, maar wie hoop heeft, kan vliegen. Wat hou ik toch van boutades.

3 opmerkingen:

Karolien zei

zo hoort het!

Filliberke Randall zei

een deksel zonder pot is zinloos, maar een pot zonder deksel droogt uit.

dus...

hmmmm, weet ik veel welke conclusie we hier kunnen uit trekken

Karolien zei

Frank, misschien moet jij maar zo van die tegeltjes met spreekwoorden gaan maken, die bij oude mensen tegen de muur hangen.
Tegen de tijd dat wij gepensioneerd zijn, kunnen ze dan ook in onze huiskamer ;)