29 november 2005

Week van de Friet




Vrienden kunnen soms meedogenloos zijn. Akkoord, ik had Julien en Karo zelf gevraagd om me in de gaten te houden tijdens mijn frietloze maand. Ze zouden tien euro krijgen per keer dat ze met de gouden geneugte betrapten. Mijn wilskracht heeft het al twee keer begeven, maar er waren gelukkig geen getuigen...

Waarom dat frietvasten? Vroeger at ik soms wel vier keer per week frieten. Lekker is het wel, maar gezond? Het dieet lijkt ook wel te werken: ik ben al vier kilo kwijt en mijn buik is aangenaam plat nu.

Maar niks zal me kunnen tegenhouden, dit weekend. Een groot pak friet met mayonnaise en stoofvleessaus. Ik heb het verdomme verdiend. Nah!

8 opmerkingen:

Filliberke Randall zei

oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!


je kontje is zijn mooie vorm toch niet kwijt, mag ik hopen :p

Anoniem zei

Over zijn kontje weet ik niks, maar gij hebt hier wel de lay-out verkloot Frank :p

Spruit zei

Voor een keer was Frank niet de oorzaak. Ik had de afbeelding blijkbaar wat te groot gezet.

Trouwens, Frank, mijn kontje zal nooit groot genoeg zijn om jou te accomoderen.

Anoniem zei

moet dat niet accommoderen zijn?

Spruit zei

Natuurlijk. Ik wou gewoon even checken of iemand de fout zou opmerken. *kuch*

Karolien zei

was't lekker schat?

Spruit zei

't Was heerlijk vettig!

Anoniem zei

Hoe vettiger, hoe prettiger, zeg ik altijd maar.