09 februari 2006

Made in 1981

















Dit jaar geen grote reizen, maar geld sparen. Dat had ik mezelf voorgenomen. Maar sinds gisteravond is dat een bedreigd voornemen.

Na de film gingen we met z'n vijven nog even iets eten in het reiscafé Via Via. De papieren placematten maakten promotie voor een speciale actie van het reisbureau Joker. Dat viert dit jaar zijn 25ste verjaardag. Al wie in 1981 geboren is, kan een vlucht boeken naar een van de 25 bestemmingen tegen een sterk verminderde prijs.

Shit. Ik ben geboren in 1981.

Er was geen ontkomen meer aan. Sindsdien houdt het me sterk bezig. Terug naar Australië, naar Leon (dit keer zonder Belinda), naar Melanie en Naty, naar de wondermooie Blue Mountains? Of naar New York, met een rondreis door het oosten van Canada? Of misschien naar onverkend gebied, zoals Nieuw-Zeeland, China of Zuid-Afrika?

Ik ga het wat laten pruttelen. In elk geval zou een verre reis me op dit moment deugd doen. Iets leuks om naar uit te kijken. Het zou nog leuker zijn, moest ik een leuk iemand vinden om mee te gaan...

3 opmerkingen:

Filliberke Randall zei

hé dat is interessant om weten :)

Anoniem zei

Waw!!
Doen Tim, toeval bestaat niet, grijp de aangeboden kans, laat je niet tegenhouden door een steentje dat in de weg ligt, volg je hart en leef het paradijs!

mama

Spruit zei

Mja, allemaal goed en wel, maar het paradijs moet natuurlijk wel betaalbaar zijn... Enfin, ik ben het volop aan het bestuderen en bepeinzen!