08 maart 2006

Blog Power

Vanmorgen heb ik weer twee bevriende blogs toegevoegd aan mijn lijstje (zie hiernaast), die van Frank en die van Tom. Ik had eerlijk gezegd gedacht dat de blograge wel vlug zou overwaaien, maar het ziet er nu naar uit dat we nog jaren zullen bloggen. Ik vind het niet alleen fijn om de blogs van mijn vrienden te lezen, maar het is ook gewoon leuk om zelf korte stukjes te kunnen publiceren. Zonder dat ze eerst half verkracht worden door eind- en hoofdredacteurs of kabinetards...

Op mijn blog krijg ik dingen gezegd die ik anders misschien moeilijker verteld zou krijgen. Kenneth zegt dat hij geen fan is van het bloggen. Hij wil de blogs van zijn vrienden niet lezen omdat hij hun verhalen liever rechtstreeks hoort. Dat is oké, maar voor mij sluit het een het ander niet uit. Integendeel, een bevriende blog lezen kan een aanleiding zijn om nog eens contact op te nemen en bij te praten.

En jij? Wat betekent blogs lezen en schrijven voor jou?

4 opmerkingen:

Occie17th zei

Het is mij vooral om de aandacht te doen!

:p

Spruit zei

Allez, toch één iemand die dat durft toegeven. :D

Karolien zei

Als zelfs Frank al gaat bloggen moet je je toch echt vragen gaan stellen :)

Bloggen is wel fijn, en't biedt soms een kapstok om een gesprek aan te knopen met iemand die je niet alle dagen ziet (of iemand die je wel alle dagen ziet, maar waarmee je niet meteen over andere dingen dan het weer of de reclamestunts van de GB praat).

Zolang ik nog kan praten met mensen kan het me niet schelen of iemand mijn blog leest, al moet ik er ook wel bij vertellen dat ik het leuk vind als mijn vrienden mijn blog lezen :)

Anoniem zei

Zo weet ik nog eens waar je mee bezig bent, leer ik nog eens (voor mij toch) nieuwe woorden, kan ik nog eens je schrijfstijl bewonderen.... allé ja, het is ook nog eens een mogelijkheid om mijn jong hartje 'up-to-date' te houden hé ....
Een pril moederhart in een oud lijf