03 maart 2006

Blub ik ben een trekvogel

Ik weet niet hoe het komt, maar als ik ooit aan op reis gaan begin te denken, dan ben ik onrustig tot op het moment dat de bestemming gekozen is. Sinds mijn vorige post ben ik nog drie of vier keer in de Via Via geweest, met telkens weer die duivelse papieren onderlegger met alle promotievluchten voor 1981'ertjes. Ik heb intussen zelfs al een spaar- en budgetberekening gedaan. Het ziet er al bij al goed uit, maar ik ga het aantal restaurantbezoeken de komende maanden wel moeten terugschroeven.

Daarnet heb ik met Julien afgesproken dat we vanavond eens samen zitten om een lijstje te maken met mogelijke bestemmingen. Er zal waarschijnlijk een dobbelsteen aan te pas komen om eruit te geraken. Als er iets gekozen is, kan ik me een reisgids aanschaffen en mijn reishonger beginnen stillen. Staan voor mij alvast op het lijstje:

Australië (Sydney, Blue Mountains, oostkust, ev. Melbourne en Great Ocean Road, etc.)











VS+Canada (New York, New England, Acadia NP, Quebec, Mauricie NP, Montréal, etc.)












VS (nogmaals westkust, maar deze keer in combinatie met andere parken, bvb. Yosemite en Yellowstone)












Nieuw-Zeeland (al zou ik het spijtig vinden om mijn Australische vrienden dan niet te zien)











Oost-Europa (foto: Polen)










Scandinavië (foto: Narvik, Noorwegen)













*zucht* Ik wil nog zoveel zien...













Enige suggesties zijn steeds welkom, maar haast je een beetje! ;-)

2 opmerkingen:

Filliberke Randall zei

Kaapstad: € 531

zuid-afrika is ook een heel mooi land, en eens iets anders dan de vs en australië :)

Anoniem zei

Bah, fate will decide !!!